FAQ

Znajdź odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania. Jeśli masz jakieś dodatkowe zapytanie, którego nie znajdujesz poniżej – skontaktuj się z nami.

Jakie usługi oferuje serwis LexDocs?
W serwisie, po zakupie Pakietu abonamentowego w ramach subskrypcji otrzymujesz:

  1. 24/7 dostęp do bazy dokumentów prawnych,
  2. możliwość korzystania z Kreatora Dokumentów, w którym możesz tworzyć dokumenty prawne,
  3. możliwość wysłania dokumentu do drugiej strony w celu uzupełnienia lub przedstawienia przez nią propozycji uzupełnień,
  4.  możliwość skorzystania z konsultacji prawnej,
  5. możliwość konsultowania dokumentu ze specjalistami,
  6. możliwość zamówienia dokumentu prawnego, którego nie znalazłeś w bazie szablonów,
  7. możliwość przechowywać dokumenty w bezpiecznym repozytorium.

Jakie Pakiety abonamentowe mogę kupić?
W serwisie, możesz kupić Pakiety:

  • miesięczne,
  • kwartalne,
  • roczne.

Jak mogę stworzyć dokument?

  1. Wybierasz dokument,
  2. Personalizujesz tj. tworzysz dokument wypełniając kwestionariusz.
  3. Dokument powstaje na Twoich oczach podczas udzielania odpowiedzi na pytania.
  4. Pobierasz dokument, w formacie PDF.

Jak mogę wysłać dokument do drugiej strony?

  1. Wybierasz dokument,
  2. Tworzysz dokument wypełniając kwestionariusz,
  3. Po zakończeniu pracy nad dokumentem naciskasz przycisk Wyślij, który pojawi się na stronie.
  4. Wypełniasz okno, w którym musisz wpisać adres mailowy drugiej strony (kontrahenta) pod który chcesz wysłać dokument i naciskasz Wyślij.

Jak działa usługa wysyłania dokumentu do drugiej strony?

  1. Wybierasz dokument,
  2. Tworzysz dokument wypełniając kwestionariusz,
  3. Po zakończeniu pracy nad dokumentem naciskasz przycisk Wyślij, który pojawi się na stronie.
  4. Wypełniasz okno, w którym musisz wpisać adres mailowy drugiej strony (kontrahenta) pod który chcesz wysłać dokument i naciskasz Wyślij.
  5. Twój kontrahent otrzymuje maila wraz z linkiem do edytowanego dokumentu,
  6. Wypełnia dokument w miejscach, które zostały do wypełnienia, albo wprowadza zmiany w przygotowanym przez Ciebie dokumencie.
  7. Po przygotowaniu dokumentu Twój kontrahent wysyła dokument do Ciebie.
  8. Dokument pojawia się na Twoim Koncie Użytkownika w zakładce Moje dokumenty.

Jak działa usługa konsultacji dokumentu?

  • Usługę Konsultacji dokumentu możesz zamówić po zalogowaniu się do systemu.
  • W zakładce Konsultacja dokumentu znajduje się napis Zamów, który należy kliknąć.
  • Po kliknięciu pojawia się okno do opisu zagadnienia, które chcesz skonsultować oraz z prośbą o załączenie dokumentu objętego konsultacją.
  • Klikając w przycisk Wyślij wysyłasz wiadomość do serwisu.
  • Następnie otrzymujesz mailem powiadomienie o przyjęciu zamówienia.
  • Usługa zostaje wykonana do 7 dni od jej przyjęcia w postaci dokumentu opracowanego przez specjalistę.
  • Dokument ten znajduje się w zakładce Moje dokumenty.

Jak działa usługa sporządzania dokumentu prawnego?
Usługę sporządzenia dokumentu możesz zamówić po zalogowaniu się do systemu.
W zakładce Zamów dokument znajduje się napis Zamów, który należy kliknąć.
Po kliknięciu pojawia się okno, które należy wypełnić opisując dokument, który ma być sporządzony, bądź zagadnienie, które wymaga sporządzenia dokumentu.
Klikając w przycisk Wyślij wysyłasz wiadomość do serwisu.
Następnie otrzymujesz mailem powiadomienie o przyjęciu zamówienia.
Usługa zostaje wykonana do 7 dni od jej przyjęcia w postaci dokumentu opracowanego przez specjalistę.
Dokument ten znajduje się w zakładce Moje dokumenty w formacje Word.

Ile trwa Konsultacja prawna?
Czas trwania konsultacji wynosi 60 minut.

Jak wypełniać i edytować dokument?
Najpierw wybierasz standardowy typ dokumentu do wypełnienia.
Następnie zostajesz przekierowany do strony, na której formularz znajduje się po lewej stronie, a dokument po prawej.
Jeśli nie widzisz dokumentu, a wyłącznie sam formularz – klikasz w ikonę oka. Wówczas możesz obserwować jak na Twoich oczach powstaje dokument prawny.
Dokument redagowany jest w miarę udzielania przez Ciebie
odpowiedzi w kwestionariuszu: artykuły są dodawane lub usuwane, paragrafy ulegają modyfikacji, zmieniają się użyte słowa…
Na końcu możesz pobrać utworzony dokument w formacie PDF – gotowydo podpisu, albo wysłać go do drugiej strony.

Kto redaguje wzory?
Wzory redagowane są przez zespół naszych specjalistów – radców prawnych.
Zespół specjalistów powiększa się wraz z coraz większą popularnością witryny.

Kto sprawdza mój dokument?
Nikt: dokumentów nie sprawdza żadna osoba.
Wzory wyjściowe są tworzone przez radców prawnych. Nasze oprogramowanie tworzynastępnie Twój dokument w sposób automatyczny, uwzględniając odpowiedzi, jakichudzielasz w formularzu. Nasze wzory odnoszą się do większości standardowych przypadków. Jeśli uważasz, że dokument nie jest dostosowany do Twojej sytuacji, skonsultuj się z nami w celu jego sprawdzenia. Możesz to zrobić klikając w tracie wypełniania dokumentu w Konsultację, albo wysłać zapytanie na adres biuro@lexdocs.pl.

Czy muszę odpowiadać na wszystkie pytania w formularzu?
Tak, to jest zalecane.
Dokument tworzony jest w miarę udzielania odpowiedzi. Niektóre pytania spowodują jedynie wypełnienie odpowiednich pól we wzorze. Wynikiem udzielenia odpowiedzi na inne będzie dodanie lub usunięcie całych paragrafów. Zalecamy więc staranne udzielanie odpowiedzi.
Jeśli nie wiesz, jakiej odpowiedzi należy udzielić, możesz skonsultować odpowiedź
klikając w tracie wypełniania dokumentu w Konsultację, albo wysłać zapytanie na
adres biuro@lexdocs.pl.

Czy jesteście kancelarią adwokacką lub radcowską?
Tak. Wzory dokumentów prawnych są przygotowywane przez nasz zespół specjalistów – radców prawnych. Jednak naszym celem nie jest zastępowanie profesjonalistów (radców prawnych czy adwokatów), lecz oferowanie rozwiązania informatycznego ułatwiającego tworzenie dokumentów. Jednak samo wypełnienie dokumentu nie jest usługą prawną. Nie wskazujemy konkretnego dokumentu, który należy wybrać, ani sposobu, w jaki należy go wypełnić. Jeżeli chcesz uzyskać wskazówki w tym zakresie – skorzystaj z Konsultacji prawnych.

Czy informacje wprowadzane do dokumentów są poufne?
Tak! Dane przekazywane podczas wypełniania dokumentu są w pełni szyfrowane. Możesz również przechowywać dokumenty korzystając z bezpiecznego repozytorium zabezpieczonego w standardzie TIER 3 / Rated 3 (wg normy ANSI/TIA-942)

Czy strona jest bezpieczna?
Wszystkie elementy witryny są zabezpieczone: kod, serwery i oczywiście przekazywane przez Ciebie informacje. Płatności odbywają się przez system Przelewy 24 i przez ten system są w zabezpieczane. Nigdy nie zyskujemy dostępu do numerów Twoich kart ani danych identyfikacyjnych.

Obserwuj

Kontakt

Adres

  • Plac Wolności 3 lok. 3A
    Katowice 40-078
  • © 2023 LexDocs